Τα οφέλη του ξενοδοχείου από την εικονική περιήγηση

Η συντριπτική πλειοψηφία των ξενοδόχων συμφωνεί ότι ακόμα κι αν τα καθημερινά τους καθήκοντα περιλαμβάνουν μεγάλη ποικιλία εργασιών, απώτερος στόχος τους είναι η αύξηση των κρατήσεων. Ένας καινοτόμος τρόπος για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος είναι και η παρουσίαση του ξενοδοχείου με εικονική περιήγηση.

Οι εικονικές περιηγήσεις είναι μια νέα τάση η οποία εφαρμόζεται κατά κόρον στο εξωτερικό και τα τελευταία χρόνια εμφανίζεται και στα ελληνικά ξενοδοχεία. Η εικονική περιήγηση είναι μια ακριβής αντανάκλαση των χώρων του ξενοδοχείου μέσω της ιστοσελίδας που δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες  να τους «περπατήσουν» σαν να ήταν εκεί.

Η σημασία της προβολής του Ξενοδοχείου με εικονική περιήγηση είναι σημαντική και όπως θα δούμε στη συνέχεια, μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τις κρατήσεις.

Ξεχωρίστε στο πλήθος!

Υπάρχουν πολλά ξενοδοχεία τα οποία ανταγωνίζονται για να προσφέρουν μια πειστική εικόνα των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τους στους υποψήφιους πελάτες. Με τη χρήση των εικονικών περιηγήσεων θα είστε πάντα ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό και θα ξεχωρίσετε από το πλήθος. Η δημιουργία εικονικής περιήγησης είναι πολύ σημαντική στο να γίνει πιο εύκολη η αγοραστική απόφαση (κράτηση) για τον υποψήφιο πελάτη. Το ξενοδοχείο σας αποκτά ένα σύγχρονο πρεσβευτή που διαδίδει ηχηρά τα συγκριτικά σας πλεονεκτήματα.

Με τη χρήση των εικονικών περιηγήσεων θα είστε πάντα ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό και θα ξεχωρίσετε από το πλήθος.

Εξοικονομήστε χρόνο στους πελάτες σας

Το μεγάλο όφελος που προσφέρουν οι εικονικές περιηγήσεις στην ξενοδοχειακή βιομηχανία είναι ότι εξοικονομούν πολύτιμο χρόνο για τους δυνητικούς πελάτες τους.
Με τη χρήση της εικονικής περιήγησης, μια εταιρεία ταξιδίων μπορεί να δει τα πάντα σχετικά με το ξενοδοχείο, συμπεριλαμβανομένων των ανέσεων και των δωματίων αλλά και των ιδιαίτερων χώρων (spa, πισίνα, γυμναστήριο, σάουνα) που προσφέρετε. Αυτό θα αυξήσει τις πωλήσεις σας και θα κρατήσει το ξενοδοχείο σας γεμάτο συχνότερα.

Η εμπιστοσύνη είναι το παν!

Όλοι πλέον, για τις διακοπές μας, κάνουμε τις αναζητήσεις μας μέσω internet. Αν ένα ξενοδοχείο διαθέτει μια αξιοπρεπή ιστοσελίδα με εικονική περιήγηση στους χώρους του, τότε σίγουρα επιτρέπει στους επισκέπτες της να εξοικειωθούν με αυτούς, να περιηγηθούν και να νιώσουν οικειότητα σαν να βρίσκονται εκεί. Το συναίσθημα αυτό είναι και το ζητούμενο για να γίνει μία κράτηση, δηλαδή ο επισκέπτης της σελίδας σας να έχει την αίσθηση της πραγματικότητας έτσι ώστε να αυξήσει την εμπιστοσύνη του προς το ξενοδοχείο σας.
Προσφέροντας μια εικονική περιήγηση του ξενοδοχείου σας θα δείτε υψηλότερα ποσοστά μετατροπής και σίγουρα περισσότερες κρατήσεις.

Τα ποσοστά μιλούν…

Σύμφωνα με την Google “Οι καταχωρίσεις με φωτογραφίες και οι εικονικές περιηγήσεις έχουν διπλάσιες πιθανότητες να προκαλέσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών”.
Μια επίσης εκτεταμένη μελέτη διαπίστωσε ότι στις ιστοσελίδες με εικονικές περιηγήσεις υπάρχουν 67% περισσότερες πιθανότητες να γίνουν απευθείας κρατήσεις.

“Οι καταχωρίσεις με φωτογραφίες και οι εικονικές περιηγήσεις έχουν διπλάσιες πιθανότητες να προκαλέσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών”.

Οι επισκέπτες μένουν περισσότερο στη σελίδα σας

Είναι γεγονός ότι οι επισκέπτες μιας ιστοσελίδας ξενοδοχείου με εικονική περιήγηση ξοδεύουν 2-4 φορές περισσότερο χρόνο σε αυτή, σε σχέση με την περιοχή των φωτογραφιών. Με τον τρόπο αυτό μένουν περισσότερο χρόνο στην ιστοσελίδα σας και υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να κάνουν κράτηση απευθείας ή σε μελλοντική τους επίσκεψη.

Καταλήγοντας, οι εικονικές περιηγήσεις είναι η καινοτόμος τάση για να παρουσιάσετε εντυπωσιακά το ξενοδοχείο σας και να πείσετε εύκολα περισσότερους πελάτες να κάνουν κράτηση.

Στη Matrix Design προσφέρουμε υπηρεσίες πανοραμικής φωτογράφισης 360°, πανοραμικού video 360° και κατασκευή πανοραμικής εικονικής περιήγησης 360°. Επίσης είναι εξουσιοδοτημένος συνεργάτης της Google Street View. Για να μάθετε περισσότερα για αυτό το επαναστατικό εργαλείο πατήστε εδώ.

Ο συν-ιδρυτής της Matrix Design μοιράζεται μαζί σας τις γνώσεις του σε marketing, διαφήμιση, social media μέσα από σχετικά ενδιαφέροντα άρθρα.

2017-03-20T18:14:23+00:00