✔ Προσέλκυση επισκεπτών στο site της εταιρίας σας (και όπου αλλού φιλοξενείται το brand της εταιρίας)
✔ Μετατροπή των επισκεπτών από «αναγνώστες» του site σε leads (άτομα που μπορεί να γίνουν πελάτες της εταιρείας σας)
✔ Μετατροπή των leads σε πελάτες
✔ Μετατροπή των περιστασιακών πελατών σε μόνιμους πελάτες που αποκτούν τη συνήθεια να επισκέπτονται πρώτα το δικό σας site, portal ή e-shop όταν θέλουν προϊόντα ή υπηρεσίες του δικού σας είδους
✔ Συνεχής ανάλυση των αποτελεσμάτων με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της inbound marketing στρατηγικής μας
Η στρατηγική αυτή επικοινωνίας και βελτιστοποίησης της θέσης της εταιρίας σας στην αγορά υλοποιείται με συγκεκριμένα εργαλεία.