Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας για τη 2η Έκθεση ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ EXPO

Η 2η Έκθεση ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΧΡΟ που πραγματοποιήθηκε από τις 27 Σεπτεμβρίου ως την 1η Οκτωβρίου 2017 στην Αργολίδα, στο κτίριο Φραγκίστα, ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία. Μεγάλος αριθμός επισκεπτών ξεναγήθηκε στα περίπτερα των συμμετεχόντων εκθετών. Η σπουδαιότερη γιορτή του παραγωγικού κόσμου της Πελοποννήσου συνοδευόταν από πλήθος παράλληλων δράσεων. Η εκδήλωση σημείωσε μεγάλη προσέλευση, παρουσιάζοντας σαφώς ανοδική τάση ήδη από την δεύτερη χρονιά διεξαγωγής της έκθεσης.

Σύμφωνα με τις προδιαγραφές που τέθηκαν στο Στρατηγικό Σχεδιασμό Μάρκετινγ για την προβολή της Έκθεσης, το Matrix Design σχεδίασε και υλοποίησε διαφηµιστικές ενέργειες που περιελάμβαναν τους παραδοσιακούς αλλά και τους σύγχρονους τρόπους διαφήµισης.

■ Η Ιστοσελίδα peloponnisosexpo.gr για το ίδιο χρονικό διάστημα είχε 9,470 περίοδους σύνδεσης με 400 ενεργούς χρήστες την ημέρα και συνολικά 7,012 μοναδικούς επισκέπτες με 22,570 προβολές σελίδας και 73,43% νέες περίοδους σύνδεσης.

■ Επίσης έγινε συγγραφή 20 επιχειρηματικών άρθρων και δελτίων τύπου και αποστολή 11 ενημερωτικών Email σε 2,500 παραλήπτες εβδομαδιαίως.

Έντυπο υλικό

■ Σχεδιάσαμε και προβάλαμε στους χρήστες του facebook διαφημιστικά μηνύματα τα οποία προβλήθηκαν σε 362,796 χρήστες, είχαν απήχηση σε 174.999 και 51,415 αλληλεπιδράσεις με τη σελίδα, ενώ οι ακόλουθοι της σελίδας (Likes) ανήλθαν σε 1,134.

■ Η καμπάνια που υλοποιήθηκε στο Google Adwords προβλήθηκε 1,734,735 φορές στο δίκτυο εμφάνισης του google (συνεργαζόμενα sites) και έγιναν 929 κλικ στη διαφήμιση.

Μπάνερ

■ Υλοποιήσαμε 2 καμπάνιες Video τα οποία προβλήθηκαν στο Youtube 11,745 φορές και εμφανίστηκαν ενώ αντίστοιχα στο facebook προβλήθηκαν 56,500 φορές με 18,152 λεπτά προβολής.

Διαδικτυακό Σποτ

Τηλεοπτικό Σποτ

2018-04-03T17:00:23+00:00