Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας

Δημιουργία Καμπάνιας προσέλκυσης εσωτερικού τουρισμού για την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας

Για τον προορισμό Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας δημιουργήσαμε Καμπάνια για την περίοδο της μετά covid-19 εποχής με στόχο την προσέλκυση των εγχώριων κυρίως επισκεπτών, οι οποίοι αποτελούν και τη βασική αγορά. Το συγκεκριμένο έργο περιλαμβάνει:

01. Branding – Δημιουργία και Αποτύπωση στρατηγικής καμπάνιας/Μηνυματική Καμπάνια / Πλαίσιο για δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου.

02. Δημιουργικό και Επεξεργασία περιεχομένου Περιφέρειας Στερέας Ελλάδας.

03. Δημιουργία καναλιών στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για Ψηφιακή Καμπάνια Προώθησης & Υλοποίηση Social Media Καμπάνιας

04. Διαφήμιση στα ψηφιακά μέσα (Social ads)

05. Newsletter καμπάνια και Email Marketing

 

Δημιουργία τουριστικών βίντεο

Δημιουργία τουριστικού video διάρκειας ενός λεπτού και τριαντατεσσάρων δευτερολέπτων (1:34) το οποίο περιλαμβάνει τις εξής εργασίες: Σκηνοθεσία, Μοντάζ, Χρωματική διόρθωση, Τεχνική επεξεργασία, Συγγραφή κειμένων, Σπικάζ, Μουσική επένδυση.

Δημιουργία εμπειρικών βίντεο

Δημιουργία Δέκα (10) εμπειρικών βιωματικών video spot διάρκειας τριάντα δευτερολέπτων (0:30) το καθένα για την αποτύπωση της Στερεάς Ελλάδας, ως έναν προορισμό με επίκεντρο τον άνθρωπο.

Σχεδιασμός καταχωρίσεων για έντυπα

Δημιουργήθηκαν  διαφορετικές έντυπες καταχωρήσεις βασισμένες στη νέα στρατηγική ταυτότητας της καμπάνιας

Ψηφιακές καταχωρήσεις για ιστοσελίδες

Δημιουργήθηκαν ψηφιακές καταχωρήσεις (banner) για χρήση σε υψηλής επισκεψιμότητας ιστοσελίδες ή/και πλατφόρμες τουρισμού. Το κάθε banner περιελάμβανε μια σύνθεση φωτογραφίας, γραφικών και κειμένου με κίνηση (animation). Πιο κάτω φαίνονται τα αντίστοιχα banners στις 3 διαφορετικές διαστάσεις 300x250pixels, 728x90pixels, 300x600pixels. Συνολικά 18 banners.

Social Media

Καθ’ όλη τη διάρκεια της καμπάνιας διαχειριζόμασταν τα τουριστικά Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας (Facebook, Instagram, Twitter).

Δημιουργήθηκαν γραφικά για το header των προαναφερθέντων social media. Επίσης δημιουργήθηκε περιεχόμενο και καταχωρήσεις (post) με κείμενο στα ελληνικά και στα αγγλικά, αλλά και εικόνα ή βίντεο. Υπήρχαν 20 καταχωρίσεις ανά μήνα σε τρία διαφορετικά Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook, Instagram, Twitter). Ενδεικτικά πιο κάτω παρουσιάζονται τα post του Facebook μαζί με τα αντίστοιχα κείμενα.

Δείτε την καμπάνια στα social media:

Email Marketing μέσω Newsletter Καμπάνιας

Συγγραφή κειμένου για Τουριστικό Δελτίο Τύπου σε ελληνικά και αγγλικά με στοιχεία του προορισμού Στερεάς Ελλάδας.

Δημιουργία εικαστικού πρότυπου με το περιεχόμενο συνοδευόμενο από φωτογραφικό υλικό και γραφικά.

Αποστολή των Τουριστικών Δελτίων Τύπου δύο (2) φορές το μήνα σε επαγγελματίες τουρισμού (Tour Operator, Travel Agent Τουριστικούς συντάκτες, Τουριστικούς φορείς). Ο αριθμός των αποδεκτών θα είναι 5.000 σε Ελλάδα και Κύπρο και 30.000 αποδέκτες στο Εξωτερικό. 

© 2019 All Rights Reserved