Τι είναι το branding και γιατί είναι τόσο σημαντικό για την επιχείρησή σας;

Η επωνυμία μιας επιχείρησης ξεπερνά ένα λογότυπο ή ένα γραφικό στοιχείο. Όταν σκέφτεστε για το εμπορικό σήμα σας, θέλετε πραγματικά να σκεφτείτε την όλη εμπειρία του πελάτη σας: από το λογότυπό σας, τον ιστοχώρο σας, την αλληλεπίδραση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τον τρόπο με τον οποίο απαντάτε στο τηλέφωνο, στον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες σας βιώνουν το προσωπικό σας.
Με λίγα λόγια, η επωνυμία σας είναι ο τρόπος με τον οποίο ο πελάτης σάς αντιλαμβάνεται.
Είναι σημαντικό να γνωρίζετε τη σημασία του εμπορικού σας σήματος και να έχετε ένα καλό σχέδιο για τη δημιουργία του brand που αρμόζει στην επιχείρησή σας.

Τι πρέπει να κάνει ένα εμπορικό σήμα;

Με ένα πολύ δυνατό εμπορικό σήμα, θα έχετε περισσότερες πιθανότητες να σας επιλέξουν έναντι των ανταγωνιστών σας και να έχουν εσάς ως μοναδικό πάροχο λύσης στο πρόβλημά τους.
Για να έχετε ένα επιτυχημένο brand, πρέπει να κατανοήσετε τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών σας. Σκεφτείτε το branding ως την έκφραση του ποιος είστε ως επιχείρηση και τι προσφέρετε.
Σας φαίνεται δύσκολο;
Σκεφτείτε το έτσι! Αν ένα εμπορικό σήμα μπορούσε να μιλήσει, θα έλεγε:
• Εγώ είμαι ________________.
• Υπάρχω, επειδή ________________.
• Εάν σχετίζεστε με το ποιός είμαι και γιατί υπάρχω, ίσως να με συμπαθείτε, μπορείτε να με προτιμήσετε και μπορείτε να πείτε στους άλλους για μένα.

Η επωνυμία σας είναι ο τρόπος με τον οποίο ο πελάτης σάς αντιλαμβάνεται.

Η σημασία του branding

Ένα ισχυρό εμπορικό σήμα είναι ανεκτίμητο καθώς η μάχη για τους πελάτες εντείνεται καθημερινά. Είναι σημαντικό να ξοδέψετε χρόνο επενδύοντας στην έρευνα, τον ορισμό και την οικοδόμηση του brand σας. Σε τελική ανάλυση, το εμπορικό σήμα σας είναι η πηγή μιας υπόσχεσης στον καταναλωτή σας.
To brand σας είναι ένα θεμελιώδες κομμάτι της στρατηγικής μάρκετινγκ της επιχείρησής σας. Το εμπορικό σήμα χρησιμεύει ως οδηγός για την κατανόηση του σκοπού των επιχειρηματικών στόχων.
Η αποτελεσματικότητα του brand αφορά τη ζωή του εμπορικού σήματος και της εμπειρίας που δίνει στον καταναλωτή.
• Το προϊόν ή η υπηρεσία λειτούργησαν όπως αναμενόταν;
• Ήταν η ποιότητα τόσο καλή όσο προοριζόταν από την αρχή;
• Πώς ήταν η εμπειρία της υπηρεσίας;
Εάν μπορείτε να λάβετε θετικές απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις, έχετε δημιουργήσει έναν πιστό πελάτη.
Το εμπορικό σήμα όχι μόνο δημιουργεί πιστούς πελάτες, αλλά δημιουργεί πιστούς υπαλλήλους. Τους ενώνει και τους βοηθά να καταλάβουν το σκοπό του οργανισμού ή της επιχείρησης.

Μια βασική λίστα ελέγχου για την αξιολόγηση του brand σας

Πώς γνωρίζετε αν η επωνυμία σας είναι αρκετά ισχυρή ώστε να σας προσφέρει την αξία που χρειάζεστε στο μάρκετινγκ;
• Το brand σας σχετίζεται με το κοινό σας; Θα το καταλάβουν αμέσως χωρίς υπερβολική σκέψη;
• Το brand σας μοιράζεται τη μοναδικότητα του τι προσφέρετε;
• Το brand σας αντικατοπτρίζει σαφώς τις αξίες που θέλετε να εκπροσωπεί;
Αφήστε αυτά τα ερωτήματα να χρησιμεύσουν ως κατευθυντήρια γραμμή για την ανάπτυξη του brand σας.

To brand σας είναι ένα θεμελιώδες κομμάτι της στρατηγικής μάρκετινγκ της επιχείρησή σας.

Μια τελευταία συμβουλή: Να είστε το πρόσωπο του brand σας. Πάρτε κάθε ευκαιρία που έρχεται να μιλήσετε, να γράψετε και να πείτε την ιστορία του brand σας με τα δικά σας λόγια, σε όσο περισσότερους ανθρώπους μπορείτε. Σε τελική ανάλυση, το μάρκετινγκ «από στόμα σε στόμα» είναι το πιο αποτελεσματικό μάρκετινγκ που υπάρχει. Δεν είναι τυχαίο ότι το 92% των καταναλωτών εμπιστεύονται συστάσεις από την οικογένεια και τους φίλους πάνω από όλες τις άλλες μορφές διαφήμισης. Έτσι, εντυπωσιάστε έναν πελάτη, και αυτός θα το πει στους φίλους του, στη συνέχεια επαναλάβετε καθημερινά και έχετε μια επιτυχημένη επιχείρηση.

Ο συν-ιδρυτής της Matrix Design μοιράζεται μαζί σας τις γνώσεις του σε marketing, διαφήμιση, social media μέσα από σχετικά ενδιαφέροντα άρθρα.

2017-04-26T11:09:09+00:00